رسوایی مالی اصولگرایان در شهرداری اصفهان؟

عبرت نیوز نوشت: به گزارش خبرنگار ما طی روزهای گذشته خبرهای ضد و نقیضی از بازداشت چند نفر از مدیران شهرداری اصفهان توسط دستگاه قضایی منتشر شده است.

 انتشار خبر بازداشت چند نفر از افراد مرتبط با یک شبکه فساد مالی و اقتصادی در شهرداری اصفهان طی روزهای اخیر موضوعی است که در شبکه های اجتماعی خصوصا گروههای فعال در « واتس آپ و وایبر » به آن پرداخته می شود.
بر اساس این گزارش و بر اساس شنیده ها و اخبار واصله با تلاش سربازان گمنام امام زمان عج شبکه ای که گویا مرتکب مجموعه ای از تخلفات مالی سنگین و فساد اقتصادی و مالی شده بودند کشف و به دستگاه قضایی معرفی شده اند.
اخبار غیر رسمی حکایت از پیگیری مجدانه دستگاه قضایی و برخورد جدی و بازداشت برخی از عوامل این شبکه دارد .
شنیده شده است که چند نفر از افراد درگیر این پرونده کلان از مدیران نزدیک به شهردار اصفهان بوده اند.
به گزارش عبرت نیوز، تا زمان انتشار این خبر شورای شهر اصفهان که در حال حاضر در اختیار اصولگرایان است و همچنین شخص شهردار که یکی از چهره های شاخص جامعه مهندسین و مورد حمایت باهنر است در این خصوص واکنشی نشان نداده اند .
سقائیان نژاد از چهره های مشهور اصولگرای اصفهان است که برای چندمین بار توانسته با حمایت شورای شهر بر کرسی شهرداری بنشیند و به نظر می رسد با افشاء و قطعیت یاقتن این رسوایی مالی امکان ادامه فعالیت وی وجود نداشته باشد.
بر اساس مطالب منتشره در شبکه های اجتماعی دو نفر بنامهای « ر » بازداشت شده اند و یکی از نزدیک ترین افراد به شهردار نیز در مقابل اتهام جدی قرار گرفته است.
این خبرها هنوز از سوی مقامات رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

افزودن نظر جدید