خاتمی: قرار بود مشکل حصر مرتفع شود،نمیدانم چرا نشد

سایت خبری خرداد نزدیک به دولت از دیدار سید محمد خاتمی با خانواده میر حسین موسوی و مهدی کروبی خبر داد.

به گزارش امید به نقل از خرداد، بر اساس شنیده ها از منابع موثق در این دیدار که روز گذشته انجام پذیرفته خانم کروبی با ابراز نگرانی از وضعیت جسمی همسرش نسبت به عود کردن مشکلات جسمی وی نکاتی را مطرح ساخته و عنوان داشته است که چند روز قبل در معیت مامورین حجت الاسلام کروبی به بیمارستان برای چکاپ و آزمایشات برده شده است.

در ادامه این دیدار دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به حوادث روز عید غدیر نیز اشاره کرده و عنوان داشتند که بعد از آن روز در دیدار با والدینشان آنان از این رفتار بسیار نگران شده بودند.

در ادامه این دیدار٬ سیدمحمد خاتمی نیز ضمن ابراز تاسف از شرایط فعلی که این نامزدهای انتخابات سال 88 با آن روبرو هستند٬ ضمن ابراز تعجب عنوان داشته که طبق گزارش های موثق قرار بوده که مشکلات مرتفع شده و با رفع حصر این دو به زندگی عادی باز گردند، لیکن نمی دانم چه رخ داد که مسئولان قوه قضائیه به ناگاه تصمیم دیگری گرفتند و موضوع حصر منتفی گردید.

رییس جمهور اسبق کشورمان در ادامه ابراز امیدواری کرد که با تغییر رخ داده در مدیریت دولت و نیز با بودن آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد زیر نظر وزارت اطلاعات٬ این محدودیت ها هرچه زودتر برداشته شود.

دیدگاه‌ها

کاش خودت هم در حصر بودی هرچند در حصر دیگرانی

تو خودت در بند و اسیر شیطانی

اللهم فک کل اسیر به نظرمن مسئولان به خاطرمراسم 13آبان اونهاو زندانیان سیاسی وآزاد نکردند دوم دولت خیلی نقش مهمی دراین زمینه ایفانکرده چون خودوزیردادگستری وعده دادوگفت ماحتمادرروزعیدغدیر خبرهای خوشی داریم امابه وعده خودعمل نکرد

افزودن نظر جدید