تابش: شاید رسایی به عنوان خبرنگار 9 دی می خواهد به جام جهانی برزیل برود!

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید در فراکسیون ورزش بحثی درخصوص اعزام حمید رسایی از طرف مجلس به برزیل برای مسابقات جام جهانی فوتبال صورت نگرفت.

به گزارش امید به نقل از انتخاب، محمدرضا تابش با بیان این که «هر نماینده ای می تواند درخواست اعزام به کشورها را دهد»، گفت: البته آقای رسایی خبرنگار است و روزنامه دارد و حتما به ورزش خیلی علاقمند است.

تابش اضافه کرد: اگر هر نماینده ای از طرف مجلس به ماموریت اعزام شود یا همراه وزیر یا مسئولی به جایی برود، هزینه اش از اعتبارات اختصاص گرفته دولتی خواهد بود.

این درحالیست که براساس قانون ، درصورتی که وی با این عنوان به برزیل برود ، می تواند از «حق ماموریت» هم بهره ببرد!

وی ادامه داد: البته هر نماینده ای می تواند خودش درخواست اعزام به برزیل را دهد و گذرنامه دیپلماتیک دریافت کند و خیلی از مواقع این اتفاق می افتد.

نایب رئیس فراکسیون ورزش  گفت: در فراکسیون در مورد اعزام چندین نفر از اعضا بحث شد و قرار بر این شد تا با توافق وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به برزیل بروند، اما صحبتی از اقای رسایی نبود.

وی تصریح کرد:  به هرحال افرادی که در حوزه ورزش فعال هستند قرار است از سوی کمیسیون ورزش اعزام شوند با این حال هنوز به نتیجه گیری نهایی نرسیده ایم.

تابش اظهار داشت: گاهی اوقات نمایندگان خود هزینه ی سفر را می دهند البته ممکن است کمیسیون اصل 90 بخواهد آقای رسایی را اعزام کند.

وی افزود: اینکه آقای رسایی بخواهند به برزیل بروند مشکلی ندارد، قاعدتا روزنامه 9 دی هزینه ایشان را می دهد!

دیدگاه‌ها

خیلی خوب بود..کلی خندیدم ...

رسایی اگه رفت موج مکزیکی یادش نره

احتمالا نماینده زحمت‌کشمون دلواپس مقوله فرهنگ و حجاب مردم برزیل توی این فصل گرماست که نکنه کسی دست از پا خطا کنه...

افزودن نظر جدید