رای عارف روز به روز در حال افزایش است

رئیس ستاد انتخاباتی عارف گفت: آقای عارف اعلام کرد تا آخر در صحنه انتخابات خواهد ماند و فقط به اجماعی تمکین می‌کند که محوریت آن آقای خاتمی باشد.

به گزارش امید به نقل از فارس،جعفر توفیقی رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه خبر کناره‌گیری آقای عارف به نفع روحانی را تکذیب می‌کنم، اظهار داشت: آقای عارف اعلام کردند تا آخر در صحنه خواهند ماند و فقط به اجماعی تمکین می‌کند که محوریت آن آقای خاتمی باشد.

وی اضافه کرد: رای آقای عارف روز به روز در حال افزایش است.

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

با سلام خدمت دکتر عارف من از شهر اصفهان بابت حضورتان در حماسه 92 تشکر را دارم .دست شما را می بوسم و من جوان به زندگی امیدوار شدم....شما نخبه انقلابید نخبه فرهنگی هستید ....امید به پیروزی شما در انتخابات .....عارف رییس جمهور نخبه ایران .تا می توانید تلاش کنید تا جناب دکتر عارف پیروز شوند...

بسیاری چون من ، بسیاری تقریبا همه دوستانی که در ارتباطم روی عراف تنها یا روحانی تنها بدون ائتلاف و حمایت محکم و قطعی خاتمی و هاشمی از یک نفر در این انتخابات شرکت نمی کنند. ما روی بازنده شرط بندی نمی کنیم. عارف ده درصد از اقبال خاتمی را هم ندارد. اصلاح طلبان در آستانه ی اشباه بزرگ تاریخی دیگری اند. اشتباه دکتر معین. بدون حمایت خاتمی و هاشمی تنها از یک نفر چه عارف چه روحانی و کنار کشیدن طرف دیگر شکست قطعی است.

افزودن نظر جدید