اعلام موجودیت جوانان حامی عارف در لرستان، فارس و چهارمحال

جوانان و دانشجویان حامی عارف در استان لرستان،فارس و چهارمحال و بختیاری اعام موجودیت کردند

به گزارش امید ، جوانان و دانشجويان استان لرستان طی بیانیه ای اعلام موجودیت کردند که در بخشی از بیانیه آنها آمده است: همانطور که در گفته های نامزد منتخبمان- دکترمحمدرضا عارف- به آن اشاره شد باور داریم که در این راه(اصلاحات)، هاشمی پدر و خاتمی محور ماست و نیز با تکیه بر انسانیت و با استعانت از حضرت حق تعالی، جوانان پویش امید شهرستان بروجرد در پیشبرد شعار معیشت، منزلت و عقلانیت از هیچ تلاش و خدمت گذاری دریغ نخواهیم کرد و همواره در این راستا با اعتقاد به خرد جمعی محکمتر و استوارتر از همیشه ایستاده ایم تا خط بطلانی بر همینه ی خام اندیشان خردستیز بکشیم.

در بیانیه جوانان و دانشجویان عارف در فارس نیز آمده است: اکنون و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم لازم دیدیم که به عنوان جوانان اصلاح طلب و دغدغه مند که دل در گرو انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان داریم برای اعتلای کشور و انتخاب صحیح گرد هم جمع شویم تا با کمک و همدلی هم و پیشرو به سوی حماسه آفرینی از تنها کاندیدای اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری دکتر محمد رضا عارف حمایت کنیم تا به این روند مصیبت باری که در چند سال گذشته با مدیریت  غیرعقلانی و به دور از نگاه کارشناسی و بر پایه توهمات صورت گرفته است پایان دهیم و عزت را دوباره به ایران و ایرانی بازگردانیم,تهدیدات و فشارهای سیاسی خود ساخته را دور کنیم و روز به روز معیشت و منزلت ملت بزرگ ایران را به شأن واقعی شان نزدیک کنیم.
همنین جوانان و دانشجويان استان چهار محال و بختياری در بيانيه ای حمايت خود را از دکتر محمدرضا عارف اعلام داشته و ستاد جوانان و دانشجويان دکتر عارف در استان چهار محال و بختياری را تشکيل دادند.

دیدگاه‌ها

با سلام، خدمت دوستان عزیز... وبلاگ زیر به صورت خودجوش توسط دوستانتان در دانشگاه های علوم پزشکی در حمایت از دکتر محمدرضا عارف(نامزد ریاست جمهوری) راه اندازی شده است، در صورت اصلح دانستن ایشان با ما همراه شوید...با تشکر.................... www.hamearef.blogfa.com

افزودن نظر جدید