عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

برنامه‌های عارف توجه زیادی را به خود جلب کرد/عارف از نظر علمی و صلاحیت اخلاقی موقعیت بالایی دارد

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها معتقد است، حضور محمدرضا عارف به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلب می‌تواند، فضای انتخابات را با نشاط و مشارکتی کند و به همین دلیل برخی اعضای شورای هماهنگی اصلاحات تمایل به حمایت از وی دارد

نجفقلی حبیبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری-تحلیلی امید، اظهار داشت: عارف از نظر علمی و صلاحیت اخلاقی موقعیت بالایی دارد از این رو حضورش  در فضای انتخابات تاثیر زیادی دارد و قطعا جو مثبتی ایجاد  می کند.
وی تاکید کرد: اکنون کشور در شرایطی است که نباید اشتباه کرد و باید فردی را با پیشینه قوی مدیریتی انتخاب کرد. از این جهت عارف تجربه مدیریتی خوبی در اداره وزارتخانه، حضور در سازمان برنامه و بودجه و سمت معاون اولی دارد.
این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: وقتی تجربه، سلامت نفس و دانایی با هم همراه باشد حاصل به نفع مردم خواهد داشت.
حبیبی با اشاره به برنامه‌های عارف، اظهار داشت: به نظرم برنامه‌های عارف در همان حد محدودی هم که اعلام شد خوب و قوی بود و توانست توجه زیادی را به خود جلب کند. معتقدم برنامه‌ای که به مردم توجه کافی کند مردم هم به آن برنامه توجه می‌کنند.
وی تصریح کرد: یکی از آسیب‌هایی که کشور در این هشت سال تحمل کرد جناح‌بندی و حذف اصلاح‌طلبان بود. در حالی که یکی از برنامه‌های آقای عارف این است که از همه ظرفیت‌ها استفاده کند. استفاده از همه ظرفیت‌ها موجب از بین رفتن جناح‌بندی‌هایی که در این هشت سال بوجود آمده است می‌شود.
حبیبی در خصوص اعلام حمایت  اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از عارف ،خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که دوستان اصلاح طلب از شخصیت و سوابق آقای عارف داشتند، اکنون تمایل به حمایت از ایشان دارند. 
 

افزودن نظر جدید