برگزاري نخستين جلسه مفاهمه ملي جوانان

یک فعال اصلاح طلب از فراهم کردم مقدمات نخستين جلسه مفاهمه ملي جوانان خبر داد.

به گزارش امید،شهاب‌الدين طباطبايي  گفت: اصلاح طلبان و اعتدال گرايان حامي حسن روحاني به وي‍‍ژه جوانان فعال سياسي وابسته به اين گروه ها در طول هشت سال گذشته با وجود همه برخوردها، سختي ها و محدوديت ها تجربيات ارزشمندي اندوخته اند.

وی افزود : استفاده از اين تجربيات حتما راهگشا خواهد بود، و اطمينان دارم دوستانم رويكردها و عملكردهايي كه كار را به اينجا كشانده تكرار نخواهند كرد.

طباطبايي در ادامه با اشاره به اين موضوع كه با يك نگاه خاص و حذف رقيب كارآمد و عاقل نمي توان كشور را اداره كرد افزود: از دوستان جوانم كه با وجود همه محدوديت ها و سختي هاي چند سال اخير بازهم قهر نكردند و با انگيزه و شور براي تحقق حماسه سياسي سعي مجدانه كردند مي خواهم كه اگر در طول چند سال گذشته از بعضي رفتارها و برخوردها آسيب ديده اند و رنجيده اند مراقبت كنيم كه رفتار و برخوردمان از موضع پيروز انتخابات سبب رنجش و محدوديت و به حاشيه رفتن ساير نيروهاي سياسي نشود.

اين فعال اصلاح طلب ادامه داد : اگر باور داريم كه اين پيروزي عقلانيت و تدبير بوده كه هست، از همين امروز تلاش مان را براي عقلاني و خردورزانه عمل كردن دو چندان كنيم، اگر اين انتخابات نماد اخلاق گرايي مجموعه نيروهاي اصلاح طلب و اعتدال گرا بود كه بود، در هيچ شرايطي اخلاق سياسي را فراموش نكنيم، اگر قبول داريم كه اين پيروزي همه مردم است كه هست، تلاش كنيم فعاليت ها و برنامه هاي مان گروهي و جناحي نباشد، اگر  تبعيض و نگاه حذفي را نمي پذيريم و ناپسند مي شماريم تلاش كنيم اين نگاه و برخوردهاي تبعيض آميز را از كردار سياسي مان حذف كنيم.

طباطبايي ضمن اعلام آمادگي براي فراهم كردن مقدمات برگزاري نخستين جلسه مفاهمه ملي جوانان، گفت : پيشنهاد مي كنم فعالان جوان سياسي از همه جناح ها و گروه ها، با مبادله تجربيات و ديدگاه هايشان و گفتگوهاي مستمر در سطح ملي آغازگر مفاهمه و گفتگوي سازنده در كشور باشند.

وي در پايان اظهار اميدواري كرد با حاكم شدن عقلانيت و اعتدال و با همدلي و مشاركت همه نيروهاي دلسوز و عاقل، بالاخره مردم به آرامش و رفاهي كه شايسته آن هستند برسند.

افزودن نظر جدید