تغییر و تحولات در هیات مدیره باران بحث‌برانگیز نیست

عضو هیئت مدیره بنیاد باران گفت: شورای عالی بالاترین رکن بنیاد به حساب می‌آید که "محمدرضا عارف" به عنوان یکی از اعضای ارشد آن از ابتدا تاکنون به فعالیت مشغول بوده و براساس روال طبیعی بنیاد بسیاری از افرادی که در هیئت مدیره حضور دارند، عضو شورای عالی نیستند و یا بالعکس.لذا تغییر و تحولات در این زمینه بحث‌برانگیز نیست.

به گزارش امید به نقل از باشگاه خبرنگاران،"سید حسن رسولی" درباره نحوه فعالیت بنیاد باران اظهار داشت: بعد از انصراف "اسدالله رازانی" از مدیرعاملی بنیاد باران، اعضای هیئت مدیره امروز جلسه‌ای را به منظور تعین مدیرعامل جدید برگزار می‌کنند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد:  انتخاب مدیر عاملی جدید ممکن است از میان اعضای هئیت‌مدیره و یا فردی دیگر از سوی اعضاء صورت بگیرد.

وی با اشاره به ارکان موجود در بنیاد باران گفت: شورای عالی بالاترین رکن بنیاد به حساب می‌آید که "محمدرضا عارف" به عنوان یکی از اعضای ارشد آن از ابتدا تاکنون به فعالیت مشغول بوده و براساس روال طبیعی بنیاد بسیاری از افرادی که در هیئت مدیره حضور دارند، عضو شورای عالی نیستند و یا بالعکس.لذا تغییر تحولات در این زمینه بحث‌برانگیز نیست.

عضو هیئت مدیره بنیاد باران با بیان اینکه عارف در ادوار گذشته ریاست هیئت مدیره‌ی بنیاد را برعهده داشته، تصریح کرد: علت کاندیدا نشدن محمدرضا عارف در هیئت مدیره بنیاد باران در دور جدید، فعالیت در بنیاد امید ایرانیان است که به ریاست وی هم‌اکنون در حال فعالیت‌‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی است.

رسولی بیان داشت: عدم کاندیداتوری عارف در انتخاب اعضای هیئت‌مدیره جدید بنیاد باران، تمرکز بیشتر وی بر فعالیت‌های بنیاد امید ایرانیان است.

وی گفت: برخی از رسانه‌ها علت عدم حضور مجدد عارف در انتخابات هیئت مدیره بنیاد باران، جدایی وی از "حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی" دانستند و در حالی که چنین مسئله‌ای صحت ندارد.

افزودن نظر جدید