خامسیان:تحرکات اقتدارگرایان برای جدا کردن عارف از چهره های اصلاح طلب بی اثر است

مدیر روابط عمومی دفتر عارف با اشاره به تلاش برخی جریانات برای ایجاد انشقاق میان اصلاح طلب ها و دولت تصریح کرد: اصلاح طلب ها و جریان دولت، با یک لیست و یک دیدگاه وارد انتخابات شوند و پروژه انتخابات 92 را با پیروزی در انتخابات 94 تکمیل کنند.

به گزارش امید به نقل از پانا، علیرضا خامسیان  در مورد  تلاش برخی جریانات برای جدا کردن عارف از میان چهره های اصلاح طلب اظهار داشت: طبق صحبت هایی که  از دیدار روز گذشته عارف با نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و جمعیت اصلاح طلب ها منتشر شده، وی نسبت به تحرکات جریانی که به دنبال جدا کردن اصلاح طلب ها از دولت تدبیر و امید  که اصلاح طلب ها نقش عمده ای در پدید آوردن آن داشته اند، هشدار داده است.
وی ادامه داد: به نظر من این جریان برگرفته از جریان اقتدارگرا که درواقع بخشی از اصولگراها هستند، بوده که به دنبال ایجاد انشقاق میان اصلاح طلب ها و دولت هستند.
خامسیان با اشاره به این مطلب که دولت وارث نابسامانی های گذشته است، اظهار داشت: عارف که یکی از چهره های محوری اصلاح طلب ها به شمار می آید، نسبت به برخی جریانات هشدار داده که مراقب تحرکات خود باشند؛ چرا که باید در بزنگاه های حساسی همچون شرایط فعلی از دولت پشتیبانی و حمایت شود.
وی افزود:اصلاح طلب ها از رویکرد فعلی که دولت تدبیر و امید در پیش گرفته حمایت می کنند و  تحرکات این چنینی اثری نخواهد داشت.
مدیر روابط عمومی دفتر عارف در خصوص برنامه اصلاح طلب ها برای انتخابات مجلس اذعان داشت: عارف و مجموعه اصلاح طلب ها بارها اعلام کرده اند که سال 93، سال تدوین راهبردهای انتخاباتی است و انشالله در سال 94 کم کم وارد مصادیق می شوند.
وی خاطرنشان کرد: اصلاح طلب ها در سال جاری به هیچ وجه وارد مصادیق انتخاباتی همچون سرلیستی اصلاح‌طلبان،نخواهند شد.
خامسیان در پایان این گفت و گو تاکید کرد: وارد شدن به این موارد یک بحث انحرافی است و تمام تلاش ما بر آن است که اصلاح‌طلب ها و جریان دولت، با یک لیست و یک دیدگاه وارد انتخابات شوند و پروژه انتخابات 92 را با پیروزی در انتخابات 94 تکمیل کنند.

افزودن نظر جدید