خامسیان: ستاد امید ارتباط تشکیلاتی با بنیاد امید ایرانیان ندارد/ تلاش می‌کنیم با حضور میدانی و گفت وگو با مردم سهم اندکی در ارتقا مشارکت داشته باشیم

معاون رسانه ستاد امید مسعود پزشکیان تاکید کرد: این ستاد ارتباط تشکیلاتی با بنیاد امید ایرانیان ندارد.

به گزارش امیدنامه ، علیرضا خامسیان در گفت و گو با سایت منیبان در پاسخ به سوالی درخصوص فعالیت های ستاد امید مسعود پزشکیان، گفت: در دیداری که دکتر پزشکیان با دکتر عارف بعد از اعلام رسمی اسامی نامزدهای انتخاباتی از سوی وزارت کشور داشتند، با توجه به ظرفیتی که پیرامون آقای دکتر  عارف شکل گرفته است، خواستار همفکری و همکاری در کمپین انتخاباتی ایشان را داشتند که آقای عارف آمادگی خود و ظرفیت های در اختیار برای کمک به دکتر پزشکیان، را اعلام کردند.

وی ادامه داد: در همین راستا با هماهنگی ستاد مرکزی دکتر پزشکیان و شخص ایشان حکم ریاست ستاد امید برای آقای مهندس مقیمی که از مدیران ارشد دولت های اصلاحات و اعتدال هستند صادر و عملا ستاد امید و ارکان آن تشکیل شد.

خامسیان تاکید کرد : ستاد امید ارتباط تشکیلاتی با بنیاد امید ایرانیان ندارد و افرادی که با این ستاد همکاری می کنند بعضا عضو بنیاد امید ایرانیان نیستند و داوطلبانه برای کمک به ستاد امید اعلام آمادگی کردند.

وی تصریح کرد : ستاد امید در تمامی استان‌ها  فعالیت خود را آغاز کرده است و احکام روسای ستاد، توسط آقای مهندس مقیمی صادر شده است و در هماهنگی کامل با ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در حال فعالیت است.

خامسیان در پایان تاکید کرد: عمده فعالیت ستاد امید در قالب تولید محتوا در حوزه های مختلف است و تلاش می کنیم با حضور میدانی در معابر پرجمعیت و گفت وگو با مردم سهم اندکی در ارتقا مشارکت و به تبع آن پیروزی دکتر پزشکیان داشته باشیم چرا که معتقدیم از طریق گفت وگو است که می توان در جامعه تاثیر گذار بود.

افزودن نظر جدید