دولت در سیاست داخلی حضور پرتحرکی نداشته است

یک عضو بنیاد باران با بیان اینکه "دولت در حوزه سیاست داخلی عمداً یا سهواً حضور پرتحرکی نداشته است"، اظهار کرد: دولت در محدوده اختیارات و وظایف خود توانسته به روند‌های نامطلوب گذشته پایان بدهد؛ با این وجود عملکرد دولت در مقایسه با سطح انتظارات در این حوزه قابل توجه نیست.

به گزارش امید به نقل از ایسنا، حسن رسولی  با بیان اینکه "به دلیل پیچیدگی و مزمن بودن مسأله هسته‌یی و سیاست خارجی، انتظار ثمردهی زودهنگام مذاکرات، واقع‌بینانه نیست"، اظهار کرد: من پیش‌بینی می‌کنم که دولت در آینده در این حوزه دستاوردهای بهتری داشته باشد.

وی در ادامه گفت: دولت در حوزه اقتصادی با چالش‌های جدی روبروست؛ با این وجود توانسته روند تصمیم‌گیری‌های غیرکارشناسی را متوقف و حد قابل قبولی از ثبات و آرامش را در بازار برقرار کند که تثبیت نسبی نرخ ارز و سکه از نتایج عملکرد صد روزه دولت در حوزه اقتصاد است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین با بیان اینکه "دولت در حوزه سیاست داخلی عمداً یا سهواً حضور پرتحرکی نداشته است"، اظهار کرد: دولت در محدوده اختیارات و وظایف خود توانسته به روند‌های نامطلوب گذشته پایان بدهد؛ با این وجود عملکرد دولت در مقایسه با سطح انتظارات در این حوزه قابل توجه نیست.

رسولی همچنین ابراز عقیده کرد: دولت در تعیین ترکیب مدیران منطقه‌ای تحت تأثیر فشارهای سیاسی جناح رقیب قرار گرفت؛ البته دولت در تعیین برخی مدیران کشور نیز سرعت بالایی نداشت.

وی با اشاره به اینکه "دولت در آستانه صدروزگی، باید تصویر گویایی از وضعیت کشور ارائه کند"، خاطرنشان کرد: دولت با این اقدام می‌تواند به ادعاهای دولتمردان سابق درباره اوضاع عمومی کشور پاسخ دهد و امکان داوری و قضاوت را برای افکار عمومی و نخبگان کشور فراهم کند.

این عضو بنیاد باران در پایان تصریح کرد: با ارائه گزارش عملکر صد روزه، دولت می‌تواند به مردم بگوید که در چه شرایطی کار خود را آغاز کرده و چه فرازونشیب‌هایی در مقابل دولت وجود دارد.

افزودن نظر جدید