صدا و سیما در دوره گذشته از اصول حرفه ای خود دور بود

ولیا با انتقاد از عملکرد صدا و سیما ابراز کرد: صدا و سیما در زمان ریاست ضرغامی از اصول حرفه ای خود دور بود.

به گزارش امید به نقل از برنا، علی اکبر اولیا، نماینده سابق مجلس گفت: از رییس جدید سازمان صدا و سیما انتظار داریم که صدا و سیما بتواند بر اساس آرمان های نظام و انقلاب نقشش را به خوبی ایفا کند.

وی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در زمان ریاست ضرغامی، افزود: انتقادی که می توان به صدا و سیما در دوره ریاست قبلی آن وارد کرد این است که این سازمان از اصول حرفه ای خود در حوزه رسانه دور و به یک جناح خاص وابسته شده بود.

اولیا ابراز کرد: در کشور جریان های مختلفی وجود داشته که در شکل گیری انقلاب اسلامی و نظام نقش داشته اند. اسلام دین اندیشه است که در چهارچوب آن می توان به موفقیت هایی دست پیدا کرد و صدا و سیما باید در چهارچوب دین عمل کند تا در رسیدن به اهدافش موفق‎تر باشد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت هایی که صدا و سیما دارد در دوره قبل این سازمان نتوانسته است نقش خود را به خوبی ایفا کند و همه خواسته ها را برآورده کند و رسانه ملی را به همه اهدافش برساند.

اولیا ابراز امیدواری کرد که سرافراز با توجه به سوابقی که در زمینه رسانه دارد بتواند مسئله تک جناحی در صدا و سیما را حل کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رییس صدا و سیما باید با یک برنامه‎ریزی درست این رسانه را از تک صدایی دور کند و آن را به یک رسانه فراگیر ارتقا دهد. همچنین این رسانه باید به یک رسانه آزاد اندیش تبدیل شود تا صدای همه احزاب و گروه‎ها از آن شنیده شود.

افزودن نظر جدید