عیادت محمدرضا عارف و جمعی از نمایندگان مجلس از دانشجوبان حادثه دیده

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از دانشجویان حادثه دیده دانشگاه آزاد واحد علوم، تحقیقات در بیمارستان امام خمینی (ره) عیادت کرد و در جریان روند درمان آنها قرار گرفت.

به گزارش امیدنامه،دکتر محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید به همراه فاطمه سعیدی سخنگوی فراکسیون امید و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و محسن علیجانی عضو دیگر فراکسیون امید و عضو کمیسیون بهداشت و درمان صبح امروز در بیمارستان امام خمینی (ره) حضور یافته و در جریان روند درمان دانشجویان حادثه دیده دانشگاه آزاد قرار گرفتند.

قرار شد در روزهای آتی هیاتی از فراکسیون امید به صورت جداگانه با دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات گفت‌وگو کرده و از نزدیک در جریان مشکلات این دانشجویان به خصوص وضعیت حمل و نقل قرار گیرند، موضوعی که مورد اعتراض دانشجوی زخمی شده بیمارستان امام خمینی (ره) هم بود و او به فاطمه سعیدی هم گفت اتوبوس فرسوده بوده است.

بعد از حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان ۱۶ مجروح به بیمارستان امام خمینی (ره) آورده شد که از این تعداد ۶ دانشجو ترخیص شده، دو دانشجوی دیگر برای ترخیص رضایت شخصی دادند که یکی از آنها به صورت سرپایی درمان و دیگری با نظر خانواده به بیمارستان عرفان برده شدند.

در حال حاضر ۸ دانشجوی حادثه دیده در بیمارستان امام خمینی (ره) هستند که شش نفر از آنها در بخش ICU تحت مراقبت ویژه بوده از این ۶ نفر سه نفر وضعیت وخیمی داشته و سه نفر دیگر در حال بهبودی هستند، دو نفر هم در بخش بیمارستان بستری بوده که یک نفر از این دانشجویان قرار است تحت عمل جراحی ارتوپد قرار گیرد و خانواده یک دانشجوی دیگر هم می‌خواهند این دانشجو را برای انجام عمل جراحی به بیمارستان آتیه ببرند.

روز گذشته اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات دچار واژگونی شد که تاکنون ۱۰ نفر کشته شدند.

57803418.jpg

 

افزودن نظر جدید