فرمانده سپاه: برخی از سیاسیون در پرونده فساد بزرگی حضور دارند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حقوق‌های نجومی تنها دلیل بازداشت‌های اخیر نیست و پرونده مرتبط با یک فساد بزرگتری است، این‌ها یک شبکه بوده‌اند و برخی از سیاسیون نیز در این شبکه حضور دارند.

به گزارش امیدنامه به نقل از فارس، سردار محمدعلی جعفری در حاشیه همایش فرماندهان و مسؤولان نیروی زمینی سپاه که در مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره دلیل جوسازی‌های اخیر علیه سپاه پاسداران گفت: دشمن، آمریکا و حتی مخالفان داخلی به دنبال استحاله انقلاب و ارزش‌های آن هستند تا حرکت انقلابی در جامعه ما کند و تضعیف شود و طبیعی است که علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پرچمدار حفظ ارزش‌ها، جوسازی‌ و با این نهاد مخالفت کنند.

وی همچنین درپاسخ به سؤالی مبنی بر چرایی بازداشت مدیرعامل سابق بانک ملت توسط سازمان اطلاعات سپاه گفت: این تنها یکی از پروژه‌های اطلاعاتی است که سپاه در رابطه با مسائل امنیتی و موضوع نفوذ و فسادهای اقتصادی دنبال می‌کند، برخی فکر می‌کنند که فقط حقوق‌های نجومی دلیل این بازداشت‌هاست اما پرونده مرتبط با یک فساد بزرگتری است. این‌ها یک شبکه بوده‌اند و برخی از سیاسیون نیز در این شبکه حضور دارند.

افزودن نظر جدید