حبیب‌الله عسگراولادی:

موضوع موسوی و کروبی قفلی است که اگر باز نشود دچار مشکل می‌شویم

دبیر کل جبهه پیروان خط امام رهبری در مورد موضع‌گیری اخیرش درباره موسوی و کروبی گفت: این موضوع قفلی است که اگر باز نشود در انتخابات آینده هم دچار مشکل خواهیم شد.

حبیب الله عسگراولادی که در جمع اعضای شورای مرکزی تشکل‌های عضو این جبهه در خراسان رضوی سخن می‌گفت در ادامه گفت:  قفل این بود که فتنه را به کروبی و موسوی نسبت می‌دادند؛ در حالی که مقام معظم رهبری فرمودند که فتنه‌گر آمریکا و رژیم صهیونیستی است و من از همین سخن آقا استنباط کردم و گفتم که فتنه جای دیگری است و بین مفتون و فتنه‌زده تفاوت است.
وی همچنین گفت: در جمهوری اسلامی سایه دو رهبر را داشته و داریم، شش رئیس جمهور و رئیس مجلس و چهار نخست وزیر را پشت سر گذاشتیم که در حال حاضر وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم، خواهیم دید که هر یک اقدامات مثبت و منفی داشتند.
اهم سخنان دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه به نقل از فارس می‌آید:

   *یکی از ایرادات و نقاط ضعف رئیس جمهور ما در این دوره این بود که آقای رئیس جمهور هر روز با خلوص نیت از اتاقش بیرون می‌آمد و برنامه می‌داد، خود برنامه می‌داد، چرا که تیم نداشت و هر کس که از اطرافیانش رشد می‌کرد را کنار می‌گذاشت؛ به عنوان مثال دستجردی وزیر بهداشت که به حق خوب کار کرد؛ به او گفتند فلانی را بردار چون برادر فلانی است، اما نکرد، بنابر این دیدیم که چه شد.
   * در دولت نهم و دهم مشورت پایمال شد. مشورت از نظر قرآن ارزش زیادی دارد؛ ما در دولت نهم و دهم مشورت را از دست دادیم و اینها ضعف است. قانون‌ستیزی از دیگر ضعف‌ها در این دولت بود. چیزی که مجلس تصویب و شورای نگهبان تأیید کند، قانون است، هم امام و هم آقا همین روال را تأیید کرده‌اند، اینکه کسی بگوید من این روال را قبول ندارم، صحیح نیست.
   * درباره جنگ و صلح هم براساس قانون فقط رهبری می‌توانند نظر بدهند؛ نه کس دیگری و اینکه اشخاص دیگری در این باره صحبت کنند، صحیح نیست.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید