واکنش سردبیر روزنامه امید ایرانیان به اظهارات حجت‌الاسلام مصباحی مقدم

در پی انتشار مصاحبه حجت الاسلام مصباحی مقدم با خبرگزاری تسنیم و تکذیب بخشهایی از مصاحبه ایشان با روزنامه امید ایرانیان،علیرضا خامسیان سردبیر این روزنامه نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد.

به گزارش امیدنامه،علیرضا خامسیان  گفت:از آقای مصباحی مقدم با سابقه تشکیلاتی و حضور چندین دوره در مجلس تعجب می کنم که اظهارات خود را که قبل از انتشار به تایید خودشان رسیده بود تکذیب می‌کنند.
وی افزود: دو نکته ای که آقای مصباحی مقدم تکذیب کردند یعنی محبوبیت آقای میرحسین موسوی در زمان نخست وزیری و عدم چهره کاریزماتیک مرحوم مهدوی کنی، در مصاحبه و گفته‌های ایشان مورد تاکید قرار گرفت و فایل صوتی اظهارات آقای مصباحی مقدم هم موجود است.

سردبیر روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان تاکید کرد: محور اصلی فعالیت‌های این روزنامه اخلاق‌مداری و انتشار بی کم و کاست اظهارات شخصیت‌های مختلف اعم از اصلاح‌طلب و اصولگراست و عملکرد چندین ماهه این رسانه گواهی است بر صحت این ادعا.

گفتنی است سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگوی تفصیلی با روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان با بیان اینکه سرمایه اجتماعی صولگرایان آسیب دیده است تاکید کرد که مرحوم مهدوی کنی چهره کاریزماتیکی نداشت.

وی همچنین در این مصاحبه گفته میرحسین موسوی نخست وزیر محبوبی بوده است.

متن کامل این مصاحبه را (اینجا) آمده است.

افزودن نظر جدید