واکنش مجمع وزیران ادوار به حادثه تروریستی کرمان

مجمع وزیران ادوار در بیانیه ای به مناسبت حادثه تروریستی در کرمان ضمن تاکید بر وفاق، انسجام و همدلی اقشار مختلف مردم از نهادهای امنیتی و انتظامی خواست با تدبیر و دوراندیشی نسبت به شناسایی و مجازات عاملان این جنایت، تمام توان و ظرفیت خود را به کار گیرند.

به گزارش امیدنامه، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر تروریسم کور بی منطق از ملت ایران و مردم کرمان انتقام گرفت. این جنایت کور دلیلی روشن بر نقش بی بدیل شهید حاج قاسم سلیمانی  در سرکوب و انهدام جریان داعش در منطقه خاورمیانه و شامات بوده است.

ضمن تسلیت به مردم بزرگ ایران و خانواده های بزرگوار شهدای این حادثه تلخ و طلب علو درجات برای شهدای عزیز، دشمن زبون و ذلیل بداند رهروان راه حاج قاسم سلیمانی با عزم و اراده قوی تر از گذشته منطقه را از لوث وجود تروریسم پاکسازی خواهند کرد. بی شک این حرکت‌های کور و جنایت آمیز بدون پاسخ در خور نخواهد ماند.

مجمع وزیران ادوار ضمن تاکید بر وفاق و انسجام و همدلی اقشار مختلف مردم عزم و اراده آهنین مردم بزرگ ایران در مقابله با تروریسم از نهادهای امنیتی و انتظامی انتظار دارد با تدبیر و دوراندیشی نسبت به شناسایی و مجازات  عاملان این جنایت تمام توان و ظرفیت خود را بکار گیرند.

افزودن نظر جدید