پیشنهاد انتقال فرهاد رهبر از دانشگاه تهران به مرزها

در نامه ی «جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران خطاب به رییس جمهور»، با کنایه به سابقه و عملکرد فرهاد رهبر، رییس دانشگاه تهران، از دولت خواسته شده که به جای دانشگاه تهران هر چه سریعتر از او برای در اداره ی امنیت مناطق آسیب پذیر به ویژه در مرزهای کشور استفاده شود.

به گزارش امید به نقل از اصناف نیوز،در این نامه  با کنایه به «سوابق درخشان دکتر رهبر در وزارت اطلاعات دولت سازندگی»، خطاب به رییس جمهور، خواستار استفاده از توان او در تامین امنیت مناطقی شده اند که «اخیرا به جولانگاه اشرار تبدیل شده است».

در این نامه آمده است: در دولت پیشین بنا به نیاز و صلاحدید [!] رییس جمهور، و نگاه مدیریتی ویژه  [!] ایشان، برخی از مدیران عزیز در خارج از تخصص خود به خدمت گرفته شدند.

نویسندگان می افزایند: دکتر رهبر، بنابر نیاز دولت های سابق، از وزارت اطلاعات به سازمان مدیریت و برنامه ریزی، و پس از انحلال آن سازمان با ادغام توان مدیریتی و اطلاعاتی به ریاست دانشگاه تهران منصوب شدند تا بتوانند امنیت دانشگاه تهران را به بهترین شکل ممکن تامین کنند [!].

نویسندگان نامه با اشاره به ناامن های اخیر برخی نقاط کشور، از رییس جمهور خواسته اند تا نسبت به استفاده از توان ویژه امنیتی دکتر رهبر در اداره ی امنیت مرزها غافل نمانند [!].

این دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران خطاب به دکتر روحانی نوشته اند: در شرایطی که امنیت در دانشگاه تهران به بهترین شکل [!] تامین شده است، امنیت کشور را از وجود مدیری چون ایشان محروم نسازید.

طرفداران دکتر رهبر بر این باور هستند که سمت ریاست دانشگاه تهران آنهم در این برهه زمانی که دانشگاه به مکانی کاملا امن تبدیل شده، اجحاف [!] در حق این مدیر ارشد است، و دولت تدبیر و امید باید فضای بیشتر را برای به نمایش گذاشتن توانایی هایش در اختیار وی قرار دهد.

نویسندگان این نامه که به گفته ی ارسال کننده ی آن، ترجیح داده اند هویتشان فاش نشود تا «این مدیر ارزنده در آینده نسبت به آنها احساس دین نکند[!]»، نوشته اند: اکنون کشور بیش از هر زمان دیگر در تامین امنیت مرزها، نیازمند تجارب، سوابق و دانش دکتر رهبر است.

آنها از دوره ی ریاست 6 ساله ی آقای دکتر رهبر بر دانشگاه تهران، به عنوان «دوره طلایی امنیت و آرامش» [!] یاد می کنند و با از خود گذشتگی [!] خواستار بهره مند سازی دیگر استان ها و یا لااقل دیگر دانشگاه های کشور از این نعمت [!] شدند.

در پایان این نامه با اشاره به مطالبات دانشگاهیان از دولت تدبیر و امید، خاطر نشان شده است: ما دانشگاه تهرانی ها، هیچ گونه مطالبه ای جز استفاده ی بیشتر از دکتر فرهاد رهبر در دولت تدبیر در پست های امنیتی، آنهم بدون حفظ سمت ملالت آور ریاست دانشگاه تهران [!] نداریم که این خواسته نیز، به واقع نه یک درخواست بلکه تلاش برای بهره مند سازی هر چه بیشتر کشور از وجود ایشان است. مصرانه از رییس جمهور می خواهیم که با درخواست ما موافقت کند.
 

افزودن نظر جدید