مشورت جنتی با رهبری در رابطه با عدم ثبت نام موسوی در انتخابات 88

رئیس ستاد اقامه نماز کشور می‌گوید احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در رابطه با عدم ثبت نام میرحسین موسوی در انتخابات 88 با رهبر انقلاب مشورت کرد.

به گزارش امید به نقل از مهر، حجت الاسلام محسن قرائتی در جمع اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان لرستان با تاکید بر داشتن نیت سالم در انجام کارها، عنوان کرد: به طور مثال اگر نیت خیر در انتخابات سال 88 وجود داشت فتنه به وجود نمی آمد و برخی یکدنده نمی شدند که باید رئیس جمهور شوند.
حجت الاسلام قرائتی همچنین به موضوع ثبت نام میر حسین موسوی در انتخابات سال 88 اشاره کرد و گفت: در این زمینه از آقای جنتی به عنوان رئیس شورای نگهبان پرسیدم که چرا اجازه دادید میرحسین در انتخابات ثبت نام کند چون وی با رهبری مشکل و زاویه دارد که آقای جنتی به مشورتی که با مقام معظم رهبری در رابطه با عدم ثبت نام ایشان داشته بود اشاره کرد و گفت که رهبر معظم انقلاب گفتند که نه، شرعا جایز نیست.
وی ادامه داد: این واکنش مقام معظم رهبری این موضوع را می رساند که ایشان حتی با اینکه می داند میر حسین با او زوایه دارد ولی می گوید که رضای خدا نیست که از ثبت نام وی جلوگیری به عمل آید.
وی همچنین عدم وجود اخلاق را مشکل جامعه دانست و ادامه داد: متاسفانه علم ما در ایران شکست خورده به گونه ای که هرچه باسوادتر می شویم بدتر می شویم.
 

افزودن نظر جدید