عارف: اختلاف‌نظرها برای حرکت و کارآیی بیشتر است/همدلی و همزبانی را در عمل در انتخابات اسفندماه نشان خواهیم داد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انشاءالله همدلی و همزبانی را در عمل در انتخابات اسفندماه نشان خواهیم داد.

به گزارش امید ، دکتر محمدرضا عارف در گفت‌وگو با واحدمرکزی خبر در حاشیه مراسم نماز عید سعید فطر در مصلای امام‌خمینی(ره) تهران، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام همدلی و همزبانی، گفت: این شعار بسیار ارزشمند است به‌ خصوص با موفقیت ارزشمندی که در صحنه سیاسی به دست ‌آوردیم حقیقتاً باید این شعار محور تفاهم و همدلی باشد و در انتخابات پیش رو آن را نشان دهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ما در اصول هیچ اختلافی با هم نداریم، افزود: اختلاف‌نظرها برای حرکت و کارآیی بیشتر است و انشاءالله همدلی و همزبانی را در عمل در انتخابات اسفندماه نشان خواهیم داد. هدف و راه همه ما یکی است.

عارف با آرزوی موفقیت و پیروزی برای ملت ایران، گفت: امیدواریم راه و روشی که در 36 سال انقلاب اسلامی یعنی توجه به آرمان‌ها و حاکمیت ارزش‌ها داشتیم همچنان استمرار یابد.

وی افزود: آرزوی همه ما این است که نظام حکومتی به جایی برسد که بتوانیم آن را تحویل صاحب اصلی آن یعنی حضرت مهدی(عج) بدهیم.

عارف خاطرنشان کرد: البته در این مسیر حرکت کرده‌ایم، اما کندی‌هایی داشتیم که باید بتوانیم در فضای جدید و با این همبستگی که در کشور خواهیم داشت با سرعت بیشتری در این مسیر حرکت کنیم.

افزودن نظر جدید