همایش هواداران عارف در تهران

همایش حامیان محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات امروز دوشنبه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی امید،ستاد انتخاباتی استان تهران محمدرضا عارف، همایشی را با حضور حامیان، چهره های اصلاح طلب، ورزشکاران و هنرمندان حامی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جهوری برگزار می‌کند. این همایش امروز ساعت ۲۰ در خانه والیبال به آدرس بلوار کشاورز، خیابان حجاب برگزار می‌شود.

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

امید وارم در انتخابات برنده میدان آقای دکتر محمد رضا عارف باشد

لطفا در مورد محل و ساعت برگزاری همایش در شیراز اطلاع رسانی کنید

اگر آقاي عارف انصراف دهد ما آقاي خاتمي را نمي بخشيم . من و دوسان ددر اين صورت به آقاي روحاني راي نخواهيم داد

متاسفم برای اصلاحات و اجمتعی که صورت گرفت!اگه انقلاب پدرشو خورد,اصلاحات پسر خودشو خورد... دیگه وقتی یه اصلاح طلب واقعی هم تو میدون نمونده بهتر اینکه اصن تو انتخابات شرکت نکنیم.اقای روحانی هم بره دنبال رای مستقل خودش.هاشمی از کیسه اصلاحات و اصلاح طلبی هی برای خودشو دوستاش خرج میکنه و فریاد از سید بزرگوار که دخل مارو از دخل هاشمی و اعتدالش جدا نکرد!به هر حال خیلی ناراحتم و دیگه رای نمیدم. بذار جلیلی میخواد بیاد جلیلی شه.

با عرض سلام خدمت شما قبل از هر چیز خدمت شما عرض کنم که :"اگر این نظر بنده تایید نشود و در سایت نمایش نگیرد مشخص است که شما هم فقط از آزادی صحبت میکنید و اعتفادی به ان ندارید" دیروز در رسانه های شهر بروجرد و سطح شهر اعلام کردند که جناب دکتر عارف به بروجرد سفر میکند و ساعت 12 ظهر در سالن طالقانی این شهر سخنرانی میکند,تعداد زیادی از مردم با شنیدن این خبر در سالن طالقانی تجمع کردند و از جناب عارف و روحانی حمایت کردند.اما متاسفانه پس از ساعتی مردم متوجه شدند که اقای عارف قصد سخنرانی در بروجرد را ندارد و هنگام سخنرانی جناب خرم نماینده ایشان حدود 90 درصد جمعیت, جلسه را ترک کردند و از اینکه به انها توهین شده بود بسیار ناراحت بودند. بنده به عنوان یک فرد اصلاح طلب از شما تقاضا دارم که این موضوع رسیدگی کنید و حدالامکان از مردمی که از این اتفاق بسیار ناراحت شدند و توهینی به انها شد,عذر خواهی کنید.زیرا این اتفاق باعث ریزش ارای برخی شد.

افزودن نظر جدید