احمدي‌نژاد : اتهامات رحيمي ربطي به من ندارد

دفتر محمود احمدي‌نژاد با انتشار اطلاعيه‌اي خطاب به مردم ايران ضمن تبيين اتهامات محمدرضا رحيمي معاون اول وي در دولت‌ دهم اين اتهامات را مربوط به دولت متبوع خود ندانست.

به گزارش امید به نقل از آريا، متن اين بيانيه به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
موضوع رسيدگي به اتهامات آقاي محمدرضا رحيمي بار ديگر دستمايه حملات گسترده و بي‌محابا عليه دولت‌هاي مظلوم نهم و دهم و بهره‌برداري‌هاي سوء سياسي گرديد. گرچه ملت بزرگ ايران هوشيارانه تمام حوادث را زير نظر دارد و به خوبي و درستي قضاوت خواهد کرد ليکن جهت روشن شدن حوادث نکاتي را به استحضار ملت شريف مي‌رساند:
1 در نحوه رسيدگي به اين موضوع تاملات فراواني وجود دارد که ورود به آن را در شرايط کنوني به صلاح کشور نمي‌دانيم.
2 تمام ماجراي آقاي رحيمي حتي با فرض صحت اتهامات و قبول رسيدگي قانوني و صحيح مربوط به سال 86 و قبل از آن و دوره رياست ايشان بر ديوان محاسبات کشور وابسته به مجلس شوراي اسلامي و پيش از همکاري و حضور ايشان در دولت نهم بوده و در آن زمان چنين مسائلي مطرح نبوده است. اصولا اين موضوع هيچ ارتباطي با دولت و حتي دوره خدمت ايشان در دولت‌هاي نهم و دهم ندارد و دليل اصرار بر ارتباط دادن آن به دولت قبل بر همگان آشکار است.
3 اطلاع‌رساني سهوي يا عمدي نادرست و مبهم، همانند ماجراهاي بانکي و نفتي، فرصتي را در اختيار مغرضان و بددلان قرار داده است تا سنگين‌ترين هجمه‌ها را عليه خدمتگزاران پاک در دولت‌هاي نهم و دهم سازماندهي و اجرا نمايند. روشن است که سياست‌بازان حرفه‌اي و برخي از رسانه‌ها اصرار دارند که با ابهام‌آفريني، زمينه را براي تخريب دولت قبل و خدمات کم‌نظير آن و انتقام‌کشي از ملت عزيز فراهم نمايند و همچنين از رهگذر آن بر بسياري از ضعف‌هاي جاري در اداره کشور سرپوش بگذارند. رسانه‌هاي معاند بيگانه نيز با بهره‌برداري از شرايط، مشغول عقده‌گشايي هستند.
4 مديران ارشد دولت‌هاي نهم و دهم عليرغم وجود پاسخ‌هاي قاطع به اتهامات بي‌اساس عليه خود، براي رعايت مصالح کشور و به عنوان وظيفه‌اي ملي و ديني و جهت جلوگيري از بهانه‌جويي‌ها، مشقات و سختي‌هاي سکوت را بر خود هموار کرده‌اند ليکن همچنان که مردم با فراست ايران زمين از گذشته‌هاي دور گفته‌اند: ماه هميشه زير ابر پنهان نمي‌ماند.
دفتر رييس دولت‌هاي نهم و دهم 

افزودن نظر جدید