انتقاد زائری از انعکاس اخبار رهبر انقلاب

حجت الاسلام محمد رضا زائری با اشاره به بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب تهران از اطلاع رسانی خاص این دیدار انتقاد کرد.

به گزارش امید به نقل از  آنا، این فعال فرهنگی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خدایا، امروز شنیدم رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب از غرفه‌هایی متنوع و متعدد بازید کرده‌اند و مدتی طولانی در غرفه‌های نشر نی، چشمه، ثالث، ققنوس و... حضور داشته‌اند و در بازه کتابهایی هم صحبت کرده‌اند که نمی‌توانم اسم ببرم و کتابهایی هم خریده‌اند که مصلحت نیست ذکر کنم.

اولش باورم نمی‌شد چون دیشب تلویزیون فقط حضور ایشان را در غرفه سوره مهر با آقای مؤمنی نشان می‌داد. امروز که مطمئن شدم داغ دلم تازه شد.

خدایا تو را به حق موسى بن جعفر آقا را نجات بده از دست جماعتی که تصمیم می‌گیرند کدام بخش از سخنان ایشان پخش بشود و کدام کار از برنامه‌های روزانه ایشان اعلام گردد. خدایا آقا را از اسارت چند نفر محدود آزاد کن و به صاحبانش که همه مردم هستند برگردان.

خدایا این آدم‌های {...}را که فکر می‌کنند بهتر از رهبری می‌فهمند و تعیین می‌کنند که مثلا خبر نشر نی نباید اعلام شود و خبر فلان موسسه فقط باید منتشر شود هدایت کن.

خدایا ظاهرا این‌ها را نمی‌توانی کاری بکنی بس لطفا شعور ما را بگیر و ما را راحت کن!

 

افزودن نظر جدید