بارش شدید برف در کندوان/ محور هراز مسدود است

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس از بارش شدید برف در کندوان خبرداد.

به گزارش امیدنامه به نقل ایسنا، مهدی صفایی از بارش شدید برف در محور کندوان خبر داد و گفت: نیروهای راهداری چالوس به صورت مداوم در حال نمک پاشی و برفروبی جاده هستند تا رانندگان در هنگام تردد مشکلی نداشته باشد. رانندگانی که قصد عبور از محور را دارند توصیه اکید می شود زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس تصریح کرد: در حال حاضر رفت و آمد در محورکندوان جریان دارد و ترافیک روان است اما به علت بارش شدید برف به آهستگی صورت می گیرد.

صفایی از رانندگان خواست به علت وضعیت جاده و بارش برف و برودت هوا  از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

پلیس راه مازندران نیز از بارش سنگین برف در محور هراز خبرداد.

به گزارش ایسنا، پلیس راه مازندران اعلام کرد: به علت بارش شدید برف محور هراز مسدود شده است.

همچنین پلیس راه مازندران هشدار داد به دلیل بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان لغزندگی سطح جاده ها وجود دارد. با توجه به بارش سنگین برف در محورهای کوهستانی به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است. 

کارشناس هواشناسی مازندران نیز اخرین وضعیت دمای هوای استان را تشریح کرد.

 سیداحمد میرساداتی در گفت‌وگو با ایسنا با پیش بینی وضع هوای این هفته مازندران، اظهار کرد: از روز دوشنبه 25 بهمن تا صبح سه شنبه در مناطق شهری هوا ابری همراه با کاهش دما و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین در ارتفاعات و دامنه ها هوا ابری و مه آلود همراه با بارش برف پیش‌بینی می‌شود و از اواسط روز سه شنبه  تا پایان روز چهارشنبه 27 بهمن هوا صاف تا نیمه ابری است.

کارشناس هواشناسی مازندران  افزود: روز چهارشنبه با افزایش چند درجه ای دما روبه رو می‌شویم و در روز پنجشنبه 28 بهمن آسمان مازندران ابری همراه با بارش پراکنده به تدریج با افزایش بارندگی، کاهش دما، وزش باد نسبتا شدید و بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌ها است.

ساداتی گفت: پنجشنبه شب و روز جمعه 29 بهمن هوا ابری همراه با بارش باران، کاهش دما، وزش باد و بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌ها پیش‌بینی می‌شود. همچنین تغییرات احتمالی روزهای آینده اطلاع رسانی می‌شود.
 

افزودن نظر جدید