بايد صداي مردم براي اصلاح و تغيير در مجلس دهم شنيده شود

مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد گفت: مردم اصلاح طلب هستند و حمايت کامل از اصلاح طلبان کردند و اکنون بايد صداي مردم براي اصلاح و تغيير شنيده شود. حالا که صداي مردم بايد در قوه مقننه شنيده شود بايد نماد اصلي اين قوه که رياست آن است با پيام مردم مشخص شود

به گزارش امیدنامه به قنل از آریا،منصور مظفري، مديرمسئول روزنامه آفتاب يزد، در خصوص رياست مجلس دهم گفت: آقاي لاريجاني يک اصولگراي صرف است و آقاي عارف يک اصلاح طلب هستند. در انتخابات اخير که حتي اصولگرايان، اصلاح طلبان را مرده مي پنداشتند مردم به صحنه آمدند و در جهت حمايت از اصلاح طلبان گام برداشتند. خود مردم اصلاح طلب هستند و حمايت کامل از اصلاح طلبان کردند و اکنون بايد صداي مردم براي اصلاح و تغيير شنيده شود. حالا که صداي مردم بايد در قوه مقننه شنيده شود بايد نماد اصلي اين قوه که رياست آن است با پيام مردم مشخص شود که قطعا پيام مردم اصلاح طلبي بود و مردم خواهان آن هستند بنابراين دکتر عارف خود را به عنوان رياست مجلس کانديدا نمايد.
وي در خصوص توافق انجام شده ميان دکتر لاريجاني و عارف براي رياست مجلس دهم نيز گفت: بعيد مي دانم توافقي صورت گرفته باشد. به نظر نمي رسد يک اصلاح طلب که صداي مردم را شنيده است، خواسته باشد در برابر رياست مجلس با يک اصولگرا توافق کند. ارزش ها و مديريت آقاي لاريجاني را نمي توان ناديده گرفت اما دکترعارف به احترام مردم نبايد توافقي در اين رابطه کند.
مظفري در خصوص احتمال کانديداتوري آقاي احمدي نژاد در انتخابات سال 96 گفت: آقاي احمدي نژاد را نبايد براي عرصه انتخابات جدي گرفت و بهتر است روانشناسان و جامعه شناسان درباره رفتار احمدي نژاد نظر بدهند. ايشان مي خواهد خود را مطرح کند. آقاي احمدي نژاد الان بايد پاسخگوي عملکرد خودش باشد. با گذشت سه سال از دولت روحاني مردم اقدامات مثبت دولت يازدهم ، عملکرد ديپلماسي قوي دولت و به سرانجام رسيدن موضوع هسته اي را که مدت 12 سال آقاي احمدي نژاد به آن گره هاي محکمي زده بود، ديدند. حالا مردم از احمدي نژاد مي خواهند که پاسخگوي اقدامات خود باشد و وي براي فرار از پاسخگويي، سفرهايي را به شهرهاي مختلف انجام مي دهد. صحبت ها و رفتارهاي احمدي نژاد را نبايد جدي گرفت .يک عده از اصولگرايان تندرو براي اينکه وجهه اي براي خود کسب کنند، مجبور هستند دنبال حرفهاي پوپوليستي احمدي نژاد و امثال او بروند.

افزودن نظر جدید