بیانیه مجمع زنان اصلاح طلب برای کاندیداتوری زنان در انتخابات مجلس دهم

هر بانويي كه در توان خود اين ظرفيت را مي‌يابد كه قادر است در جايگاه قانونگذاري بهترين‌ها را تصويب نمايد فرض است تا با اداي تكليف ايفاي نقش كند و به جامعه اين نكته را بياموزد كه زن ايراني قادر است نقشي ماندگار و اثرگذار از خود بر جاي گذارد.

به گزارش امیدنامه در متن این بیانیه آمده است:

و اينك آزموني ديگر براي زنان ايران در تعيين سرنوشت جامعه اسلامي با شركت فراگير جهت ارائه ظرفيت و توانايي‌هاي خود براي خدمت به ايران اسلامي . زماني در پاسخ به اراده امام خميني براي شكل‌گيري انقلابي عظيم و رهايي جامعه از حاكميت سلطه‌جويان بيگانه و روزي مشاركت در جنگي ناخواسته براي حفظ و حراست مرز و بوم ايران‌زمين و روزگاري مشاركت در بازسازي و آباداني و اعتلاي كشور نقش آفرين بوده‌اند و اينك ايفاي نقش در منصب سياسي براي رشد و توسعه‌اي همه جانبه با شركت در تعيين سرنوشت و ثبت نام براي كانديداتوري را به تجربه مي‌نشيند.

بر هر بانويي كه در توان خود اين ظرفيت را مي‌يابد كه قادر است در جايگاه قانونگذاري بهترين‌ها را تصويب نمايد فرض است تا با اداي تكليف ايفاي نقش كند و به جامعه اين نكته را بياموزد كه زن ايراني قادر است نقشي ماندگار و اثرگذار از خود بر جاي گذارد و راه رسيدن به توسعه كشور را با حضوري قدرتمندانه محقق سازد. او با حضور نقش آفرين خود به نسل امروزو فردا يادآور مي‌شود كه اگر تا كنون در مقابل تماميت خواهي مردان سكوت اختيار كرده است ،اينك براي رسيدن به ساختار نظامي سلامت كه در آن منافع فردي تعيين‌گر عملكرد نباشد و تلاش براي برون رفت از شرايط نامطلوب قانونگذاري اقتضاء مي‌كند كه همچون گذشته ايثار نموده راه تعالي را براي جامعه فراهم نمايد و به مردان جامعه بياموزد كه براي پاسخ به دهها پرسش نسل امروز به اينكه چه تلاشي را براي بهينه‌سازي شرايط اجتماعي فراهم كرده‌اند با حضوري فراگير، دقت نظر ، خدمت به مردم و بهبود شرايط با تصويب قوانيني كارآمد و روزآمد را ارائه دهد موضوعي كه جز با برخورداري از نمايندگاني خبره،انديشمند و دلسوز براي مردم محقق نمي‌شود . پس زنان همه با هم براي اثبات اين امر كه بايد با انتخاب بهترين گزينه‌ها عرصه را بر منفعت طلب‌ها تنگ نمايند ، با مشاركتي فراگير به حوزه‌هاي انتخابيه براي ثبت نام بروند . به اميد انتخاب بهترين‌ها.

مجمع زنان اصلاح طلب

افزودن نظر جدید