تسلیت دکتر محمدرضا عارف به مناسبت ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی

در پی ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی، دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش امیدنامه ،متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون
رحلت عالم زاهد ومجتهد والاقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) که همه عمر پر برکت خود را در مسیری که رضایت خداوند  را در آن می دانست مصروف کرد برای اسلام و تشیع و بخصوص حوزه‌های علمیه خسارتی بزرگ است.
ایشان از ارادتمندان حضرت امام(ره) بودند که عمر شریف خود را برای اعتلاء کلمه حق و خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام و بیداری مردم صرف کرد. حضور ایشان در شورای نگهبان قانون اساسی و در کسوت دبیری این شورا بسیار موثر و تاثیر گذار بود و روش و منش شخص ایشان در زمانیکه مسئولیت دبیری شورای نگهبان را بر عهده داشتند بگونه ای بود که کمتر تضییع حقی صورت می گرفت.

وجود شخصیت‌های بزرگی چون آیت الله العظمی صافی گلپایگانی برای نسل جوان این کشور بسیار ارزشمند است چرا که آنان را به برخوردی عمیق‌تر با نیازهایشان برای بهره مندی از پشتوانه های روحانیت آگاه متقاعد می‌کند.
اینجانب رحلت این عالم ربانی را به ساحت مبارک حضرت ولی الله الاعظم ؛ رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه و همه ارادتمندان ودوستداران آن فقید سعید به ویژه بیت شریف و بستگان و فرزندان محترمشان از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم.
از خداوند منان خواستارم در برابر این ضایعه بزرگ به همه علاقه مندان ، مقلدان و وابستگان معظم له صبر و شکیبایی و اجر جزیل عنایت فرماید.
محمدرضا عارف

افزودن نظر جدید