جوانان اصلاح‌طلب و راهپیمایی روز قدس

امام خميني (ره) در روز 16 مرداد سال 1358 مصادف با سيزدهم رمضان 1399 همزمان با شروع دور تازه‌اي از جنايات بي‌رحمانه رژيم اشغالگر صهيونيستي در لبنان طي پيامي، روز جمعه آخر ماه مبارك رمضان را به عنوان «روز جهاني قدس» تعيين كردند و عموم مسلمين جهان را به همبستگي اسلامي در اين روز بزرگ فراخواندند.
جوانان اصلاح‌طلب و راهپیمایی روز قدس

احسان علیزاده

متاسفانه رمضان امسال نیز شاهد شاهد تهاجم همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نسل کشی ملت مظلوم فلسطین هستیم. دردناک‌تر سکوت  برخی مجامع بین المللی در این باره و اتخاذ موضع منفعلانه برای جلوگیری از کشتار هزاران زن و کودک است. با شرایط به وجود آمده، روز قدس امسال حساس‌تر از سال‌های گذشته است و مردم و جوانان کشور اسلامی مان با درک این حساسیت با حضوری حداکثری حمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین به گوش جهانیان خواهند رساند. اما در این بین برخی رسانه ­‌های تندر و بعضا منتسب به برخی نهادهای نظامی  بر طبل افتراق کوبیده و به متهم کردن رسانه‌های اصلاح طلب و اعتدال گرا به کم توجهی به فاجعه غزه می پردازند. برخی پا را از این هم فراتر گذاشته و با نسبت دادن  شعار خود ساخته" نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران " به اصلاح طلبان پس از گذشت پنج سال سعی دارند تا بار دیگر این جریان سیاسی را مورد هجوم رسانه‌ای قرار دهند. این اولین باری نیست که این گروه ها برای منافع کوتاه مدت سیاسی خود روی به تخریب جناح رقیب با زیر پا گذاشتن ارزش ها و اصول اخلاقی آورده اند و تجربه نشان می دهد که چنین اعمالی نتیجه ای جز تحمیل هزینه هایی بعضا گزاف برای کشور و نظام در پی نداشته است.

اصلاح طلبان و به خصوص جوانان این تفکر سیاسی بارها در عمل نشان دادند که وقتی صحبت از منافع ملی در سطح منطقه و جهان وجود دارد، فارغ از هرگونه اختلاف نظر سیاسی و با فراموشی نا ملایمت های صورت گرفته در قبال ایشان با حضوری حداکثری حماسه ای باشکوه از وحدت را به رخ جهانیان کشیده اند. حضور جوانان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته و راهپیمایی عظیم 22 بهمن خود گواهی بر این ادعا است. اکنون نیز علی رغم بی اخلاقی های رسانه ای انجام شده در چند روز گذشته، در راه پیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور و گسترده خواهند داشت و بار دیگر با محکوم کردن اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین ابراز خواند کرد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید