حاشیه‌های حضور عارف در دانشگاه شهید بهشتی/2

حضور دکتر محمد رضا عارف در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش امید،دکتر عارف بعد از ورود به دانشگاه شهید بهشتی همراه با مدیران این دانشگاه با پیاده روی در محوطه دانشگاه شهید بهشتی به سمت سالن محل برگزاری مراسم رفت که این اقدام وی مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

بازار عکسهای یادگاری دانشجویان با عارف داغ بود و دانشجویان با دیدن رئیس بنیاد امید ایرانیان خواستار گرفتن عکس یادگاری با وی می شدند که عارف با روی باز با آنها عکس یادگاری می گرفت.

همچنین در این مراسم دانشجویان شعارهایی همچون «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد»، «عارف زنده باد، روحانی پاینده باد»، «هاشمی زنده باد، روحانی پاینده باد‌» و ... از سوی برخی از دانشجویان سرداده شد.

پلاکاردهایی با مضمون «مرگ بر کاسبان فتنه» ،‌ «همچون شمع ایستاده‌ایم»،‌ اصلاحات قلب تپنده  انقلاب،اندکی صبر سحر نزدیک است،قلب پدر ناراحت است قلب امت ناراحت است، الان هم فضای دانشگاه امنیتی است ،شورای صنفی دانشجویان باید بازگشایی شود و ... در دست تعدادی از دانشجویان قرار داشت 

قبل از شروع مراسم توسط دانشجویان سرودهایی همچون «یار دبستانی» خوانده شد.

همچنین در این مراسم کلیپی که از سوی انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تهیه شده بود پخش شد که در هنگام پخش تصاویری از روحانی ، هاشمی رفسنجانی،‌  عارف،خاتمی ،توفیقی،‌ فرجی دانا، سیدحسن خمینی و ... با تشویق دانشجویان و دست‌زدن‌های آن‌ها همراه بود.

هنگامی که در این کلیپ تصویر محمود احمدی نژاد پخش شد دانشجویان هو کردند که عارف در زمان سخنرانی خود از هو کردن انتقاد و تاکید کرد دانشجویان باید سعه صدر داشته باشند.

افزودن نظر جدید