دایی به فردوسی پور: شلوغ نکن بذار حرفم رو بزنم/ چرا نظر مردم را راجع به تلویزیون نمی پرسید؟

علی دایی بار دیگر از تصمیم بازیکنانش دفاع کرد و این بار از عادل فردوسی پور برای مسابقه پیامکی برنامه اش که منجر به محکومیت اعتصاب پرسپولیسی ها از سوی مردم شد ، ایراد گرفت.

به گزارش امید به نقل از خبرآنلاین ؛ علی دایی روی خط برنامه دوشنبه شب 90 رفت و از همان شروع به شدت از فردوسی پور برای نظرسنجی برنامه اش گلایه کرد و گفت:« چطور این را به رای مردم می گذارید اما یک نظرسنجی نمی گذارید که مثلا مردم با همه هزینه ها و درآمدهای سازمان صدا و سیما چقدر از برنامه های تلویزیون رضایت دارند؟ » فردوسی پور تاکید کرد این کار را برای برنامه خودش می کند اما دایی می گفت منظورش همه برنامه های تلویزیون است. او در ادامه دوباره انتقادش از اینکه این تیم دولتی است اما از سوی وزارت ورزش و دولت حمایت نمی شود را تکرار کرد . دایی تاکید داشت بازیکنانش از بی توجهی بیش از بی پولی ناراحت هستند و بعد هم مثالی از فوتبال حذفی اسپانیا آورد که بازیکنان راسینگ سانتاندر در یک بازی حذفی شرکت نکردند. عادل هم بلافاصله گفت برای این کارشان یک سال محروم شدند اما دایی به او گفت:« شلوغ نکن بگذار من حرفم را بزنم! این اتفاق افتاد پس چرا بازیکنان من حق اعتصاب نداشته باشند. چرا یک بام و دو هوا در امورمان داریم. » فردوسی پور هم بلافاصله گفت وقتی اینجا هیچ کس حق اعتصاب ندارد چرا باید بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کنند.

این بحث ادامه داشت تا جایی که برنامه 90 تمام شد و عادل فردوسی پور که نمی توانست موفق به حرف زدن برابر انتقادهای دایی شود ، گفت:« بگذارید مثل فیلم های جشنواره که چیزی از پایانش نمی فهمیم ، آخر برنامه را باز بگذاریم و برویم ، خدا حافظ!»

 

 

افزودن نظر جدید