درگذشت چهره ماندگار مدیریت مالی ایران

دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی رئیس مستشاری دیوان محاسبات كشور و عضو هیات موسس بانک پاسارگاد به علت بیماری قلبی درگذشت.

دکتر اسلامی که عضویت در هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی‌صنایع‌ایران، عضویت در شورای سازمان صنایع ملی، عضویت در هیأت نظارت سازمان حسابرسی، معاون فنی و معاون شركت‌ها و رئیس مستشاری دیوان محاسبات كشور را در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد در سال 88 استاد نمونه دانشگاه تهران و نیز برنده جایزه کتاب سال در بيست و ششمين دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد.

در پی درگذشت دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیام تسلیتی درگذشت این چهره اقتصادی کشور را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

با نهایت تاسف و تاثر،ضایعه درگذشت برادر و دوست گرامی و عزیزم،استاد برجسته جناب آقای دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی را به خانواده ایشان و جامعه علمی کشور تسلیت عرض می‌کنم. فقدان ایشان نه تنها برای خانواده و دوستان،بلکه برای تمامی افرادی که با شخصیت گرانقدر،معنوی و علمی دکتر اسلامی آشنایی دارند،مصیبیت جبران ناپذیر است.

دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی ،در کنار مباحث علمی و حرفه‌ای برای تمامی اطرافیان یک استاد اخلاق و انسانیت بود.چهره خندان و نورانی ایشان یادگاری است که همیشه در قلب‌ها و ذهن‌ها خواهد ماند.اینجانب از درگاه ایزدمنان برای آن فقید سعید علو درجات و مغفرت و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است مراسم تشییع دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی روز یکشنبه-11 فروردین- ساعت 10 صبح از مقابل دانشکده‌مدیریت‌ دانشگاه‌تهران واقع در پل گیشا برگزار می‌شود. همچنین مراسم ختم دکتر اسلامی در روز چهارشنبه مورخ 14 فروردین، از ساعت 14 الی 15:30 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می شود..

افزودن نظر جدید