"سعید مرتضوی" و سنت "مهلت" الهی

حاج محمود عطار در آفتاب نوشت:اندر کرامات متهم پرونده های کهریزک - تامین اجتماعی و پالیزدار ، این را نیز بیافزاییم که در آخرین اظهار نظر منتشر شده از طرف ایشان ، (سایت تابناک کد خبر 438263) کلا هرگونه تخلف در سازمان تامین اجتماعی را منکر شده و با سینه ای ستبر فرموده اند که از ورود حفاظت اطلاعات قوه ی قضائیه و وزارت اطلاعات و هر نهاد دیگری نیز به این مورد استقبال می کنند تا قصه بیشتر روشن شود !

 حال نمایندگان محترم مجلس که به فرموده ی امام راحل ( ره ) عصاره ی فضایل ملت هستند ، با کدام دلیل و بر اساس چه مستنداتی آن همه تحقیقات را انجام داده و گزارشش را به مجلس تقدیم نموده اند،و برای این مسئول ، پرونده سازی کرده اند،جای سوال دارد!

خداوند در آفرینش سنت های خود ، همه ی انسانها را فارغ از ملیت ، مذهب ، میزان تقوا و ... را به دو سنت دیرین خود مبتلا می نماید یکی سنت " مهلت " و دیگری سنت " امتحان " ، حال ببینیم جناب مرتضوی از دستاورد سنت مهلت ، چگونه استفاده خواهد نمود و این بازی های سیاسی و جنجالی تا به کی ادامه خواهد داشت و ذهن مردم شریف ما تا به کی باید منتظر تعیین تکلیف انواع قصه های چنین مسئولینی باشند؟

از قدیم البته شنیده ایم که دروغ هر چقدر بزرگ تر باشد ، باورش راحت تر است ، یک خانه که نمایندگانش نمایندگان ملت هستند ، اظهار تخلف گسترده می کند و طرف دیگر ذره ( اپسیلن ) ای ازتخلفات را هم قبول نمی کند.شگفتا به این آشفته بازار.ما نیز منتظر می مانیم تا ماحصل ملاقات ها و مذاکرات ایشان با رئیس جمهور سابق ادامه و ادامه پیدا کرده و ماحصلش نیز کاندیداتوری چنین مسئولینی باشد در انتخابات مجلس بعدی ، تا مجلس نیز در آینده ای نزدیک از دستاورد ها و توان مدیریتی ایشان بی بهره نماند !!!
جناب مرتضوی ( ها ) عاقبت سنت های الهی را دریابید .

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید