محمدرضا عارف: ادعاهای عربستان درباره ایجاد اصلاحات، دروغ است

رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به اعدام دسته جمعی بیش از ۸۰ نفر از مسلمان در عربستان، تاکید کرد: هیمنه پوشالی رژیم های مستبدی که به نام دین مخالفین خود را با خشونت بارترین روش ها حذف می کنند دیر یا زود فرو خواهد پاشید.

به گزارش امیدنامه، متن یادداشت اینستاگرامی محمدرضا عارف به شرح زیر است:

قتل عام گسترده بیش از ۸۰ تن از جمله ۴۱ جوان شیعه معترض در عربستان توسط رژیم ستمگر آل سعود که برای ارعاب شهروندان سعودی صورت گرفت  نشان داد که تمامی ادعاهای این  رژیم درباره ایجاد اصلاحات دروغ و تبلیغاتی تو خالی است.

این جنایت هولناک علیه جوانانی صورت گرفت که از حق مشروع خود برای ابراز عقیده استفاده کرده بودند .

تجارب تاریخی نشان داده است، رژیم های مستبدی که به نام دین مخالفین خود را با خشونت بارترین روشها حذف می کنند دیر یا زود هیمنه پوشالی آنها فرو خواهد پاشید.

رژیم آل سعود با بهره گیری از توجه جهانی به جنگ روسیه و اوکراین، دست به سرکوب و تصفیه نیروهای داخلی زده و با گنجاندن نام جوانان مسالمت‌جوی شیعه در فهرست متهمان به تروریسم، قتل روانی هم مرتکب شده است.

در این میان سانسور رسانه ای این جنایت توسط نظام های مدعی حقوق بشر و  نیز سکوت غرب رفتار دوگانه آنان را با موضوع حقوق بشر بیش از گذشته برای افکار عمومی جهان نمایان ساخت.

انتظار است سازمان های  بین المللی و شخصیت های آزادیخواه  جهان با محکومیت این جنایت علیه بشریت مانع از تدوام اینگونه اقدامات ضد انسانی توسط رژیم های مستبد و ستمگر شوند.

افزودن نظر جدید