مراسم وداع با شهدای آتش‌نشان آغاز شد

به گزارش امیدنامه به نقل ازفرارو، مراسم تشییع شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو از دقایقی قبل در مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز شد.

 

 

 

مراسم وداع با شهدای آتش‌نشان آغاز شد

 

 

در حال حاضر خانواده‌های شهدای آتش‌نشان و اقشار مختلفی از مردم در محل مصلای تهران حضور دارند تا پس از تشییع، پیکر 16 شهید آتش‌نشان حادثه پلاسکو را برای خاکسپاری در قطعه 50 بهشت زهرا(س) بدرقه کنند. آیت‌الله امامی کاشانی برپیکر شهدای آتش نشان نماز اقامه می‌کند.

 

رییس دفتر مقام معظم رهبری، رییس مجلس شورای اسلامی، جانشین فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسم حاضر شدند.

 

شهروندان قدرشناس تهرانی با در دست داشتن پلاکاردهایی با عکس شهدای آتش نشان بر ادامه راه آنان تاکید کردند.

 

صحن داخلی مصلای تهران از جمعیت پر شده است و بخشی از مردم در فضای شبستان بیرون مستقر شده اند. با این حال لحظه به لحظه بر جمعیت شهروندان اضافه می شود.

 

معاون اول رییس جمهور، دادستان کل کشور، وزیر کشور، وزیر دادگستری و جمعی از شخصیت های سیاسی در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان حاضر شدند.

 

علی رغم وجود اختلال در خطوط مترو و توقف نکردن قطارها در ایستگاه دروازه دولت، شهروندان تهرانی از ساعت ۷ صبح به مصلی تهران آمده و شبستان اصلی مصلی تقریباً پر است. شهرداری و پلیس‌راهور تهران نیز تدابیر ترافیکی و تسهیلاتی را برای تردد شهروندان جهت حضور در مراسم تعیین و اعلام کرده‌اند.

افزودن نظر جدید