سخنگوی فراکسیون امید : دیدار ما با خاتمی، نه عجیب بود، نه غیر قانونی

روز گذشته برخی از نمایندگان در اعتراض به دیدار اعضای فراکسیون امید با سید محمد خاتمی نامه ای به هیئت رئیسه مجلس نوشتند سخنگوی فراکسیون امید درباره اینکه آیا فراکسیون قرار است به این اعتراض پاسخی دهد یا خیر به دوات آنلاین گفت: فراکسیون امید قرار نیست در برابر هرشخصی که اظهار نظری می کند پاسخ دهد و موضع گیری کند این نه در شان فراکسیون است و نه در برنامه هایی که تعریف شده است گنجانده شده.

 

به گزارش امیدنامه به نقل از دولت انلاین،  بهرام پارسایی تاکید کرد: دیداری که صورت گرفت از جمله دیدارهایی بود که به طور معمول صورت می گیرد و این موضوع نه چیز عجیبی بوده و نه غیر قانونی.

کریمی قدوسی روز چهارشنبه در نامه ای خطاب به هیئت رئیسه با بیان اینکه دیدار تعدادی از نمایندگان لیست امید خلاف سوگند نمایندگی و لطمه و خسارت غیرقابل جبران و به وحدت ملی و حیثیت مجلس شورای اسلامی است.

او در بخش دیگری از این نامه نوشت: براساس موظف مصرّح و سوگندی که یاد کرده‌اید وظیفه دارید از شأن مجلس شورای اسلامی و حیثیت نمایندگان حفاظت و صیانت نمایید.

جمعی از نمایندگان مجلس در سالگرد انتخابات هفت اسفند و بعد از رحلت آیت‌الله هاشمی به دیدار حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی رفتند.

افزودن نظر جدید