هدیه احمدی‌نژاد را پذیرفتـم ولی به نیازمنـدان دادم

محب‌اهری بازیگر سینما و تلویزیون، درباره نحوه حضور خود در عالم بازیگری می‌گوید: هر انسانی که به دنیا می آید همراه خود چیزهای جدیدی را هم وارد این دنیا می‌کند که البته بسیاری از آنها اجدادی است. اما بسیاری از آنها هم نشات گرفته از نوع زندگی، وضعیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه است. البته استعدادهایی هم در تمام آدم ها وجود دارد که در ذات همه آنهاست که برخی گاهی آن را پیدا می‌کنند و برخی هم گاهی پیدا نمی کنند.

به گزارش امید به نقل از خرداد، محب اهری درباره دیدار محمود احمد نژاد از وی و حاشیه هایی که برای هدایایی که به وی داده شده نیز اینگونه توضیح می‌دهد: بعد از حضور آقای احمدی نژاد در منزل من و هدیه های نقدی که وی به من داد عده ای این موضوع را مطرح کردند که من این هدایا را دریافت نکردم در حالیکه باید بگویم من این هدیه ها را پذیرفتم و از این اقدام هم بسیار تشکر کردم. اما چون من عادت ندارم روی چیزی که حسابش را نکردم حساب کنم به همین خاطر بهترین راه را در این دیدم که هدایا را به افراد نیازمند اهدا کنم.

وی ادامه می‌دهد: در مورد آقای احمدی نژاد من نمی توانم قضاوتی داشته باشم چون معتقدم فقط خداوند است که می تواند به بهترین شکل ممکن انسان ها را قضاوت کنم و بد و خوب بودن آنها را بسنجد. کار من نه قضاوت است و نه کارشناسی مسائل سیاسی که بخواهم در رابطه با این حرکت رییس‌جمهوری سابق قضاوتی داشته باشم. اما شخصا برای این اقدام آقای احمدی نژاد احترام قائلم و از وی صمیمانه تشکر می کنم که در آن برهه زمانی به فکر من بود.

این بازیگر در پایان تصریح می‌کند: به طور حتم بر هر دولتی چه در دوره احمدی نژاد و چه در دولت قبلی انتقادهایی وارد است اما در این میان نباید از کارهای خوبی که وی در دولت انجام داد چشم‌پوشی کرد. همین ماجرای مسکن مهر با تمام اشکالاتی که دارد اقدام خوبی بود که باید آن را جز دستاورهای مثبت دولت دهم قلمداد کرد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید