بازتاب عدم معرفی توفیقی به مجلس

عدم معرفی دکتر جعفر توفیقی به عنوان گزینه وزرات علوم و تحقیقات و فنآوری به مجلس شورای اسلامی انتقادات زیادی را در پی داشت.

به گزارش امید، اما این اتفاق بازتاب های زیادی را در فضای مجازی از جمله شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. اردشیر پشنگ یکی از کاربران صفحه اجتماعی فیس بوک نوشت ؛ کلا سرزمین تصمیمات دقیقه 90 هستیم فرجی دانا جایگزین توفیقی شد.
صبا شعردوست،روزنامه نگار، نیز در نقد تصمیم گیری روحانی در عدم معرفی دکتر توفیقی، نوشت:" پرسش اساسی این است که عدم معرفی توفیقی به مجلس با وجود فضای مثبت مجلس و اکثریت موافق چه دلیلی می تواند داشته باشد!؟
یکی دیگر از کاربران فیس بوک این تصمیم رئیس جمهور را زنگ هشداری دانست و در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی،  نوشت:" عدم معرفی توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس به نظرم نشانه بدی با توجه به اطمینانی که خودش و دیگر اطرافیان روحانی در مورد معرفی وی می‌دادند، است.
مهدیه گلرو از فعالین دانشجویی نیز اینطور نوشت :" ساعتها وقت گذاشتیم تا میلی منفرد رو درجریان کار بچه ها و مشکلاتمون در این 8سال قرار بدیم،بعد ساعتها زمان برای شفاف شدن موضوع برای توفیقی و حالا فرجی دانا.."

افزودن نظر جدید