میرلوحی در گفت‌وگو با امید:

اصلاح طلبان در هر شرایطی نباید صحنه انتخابات را ترک کنند/بلوغ سیاسی اصلاح‌طلبان در انتخابات 92 نشان داده شد

معاون پارلمانی وزارت کشور در دوره اصلاحات، گفت: نباید با کنار کشیدن از عرصه رقابت باعث شویم کشور به دست کسانی سپرده شود که مانند 8 سال گذشته ما را به عقب برگردانند.

محمود میرلوحی در گفت‌وگو با سایت خبری- تحلیلی امید در توضیح  اظهارات اخیر خود مبنی بر اینکه "اگر هم آقای روحانی را در انتخابات 92 رد می‌کردند، همه پشت سر آقای ولایتی جمع می‌شدیم"، با بیان اینکه مطلبی که من عنوان کردم خوب منعکس نشد، گفت: در انتخابات 92 بر خلاف سال  84 که اصلاح طلبان با کنار کشیدن از صحنه انتخابات و به خاطر متفرق بودن 60 درصد  رای را از دست دادند  در سال 92 عقلانیت و خرد جمعی اصلاح طلبان ما را به جایی رساند که تنها مسائل جناحی و سیاسی را در نظر نگیرفتیم بلکه به منافع ملی و مصلحت مردم فکر کردیم.
وی با بیان اینکه خوشحالیم که بلوغ سیاسی اصلاح‌طلبان ما را به نتیجه امروز رساند، گفت: کاری که آقای عارف در انتخابات 92 انجام داد در سپهر سیاسی ایران بی‌سابقه و کار آقای خاتمی  بسیار ارزشمند بود.
معاون پارلمانی وزارت کشور در دوره اصلاحات گفت: از خودگذشتگی آقای عارف و تدبیر آقای خاتمی، محصول بلوغ سیاسی اصلاح‌طلبان است .
وی تاکید کرد: معتقدم در هر شرایطی  نباید صحنه انتخابات را ترک کرد، باید بمانیم و تصمیمات درست بگیریم، اگر آقای خاتمی نیامد و آقای عارف کنارگیری می‌کرد و آقای روحانی را   هم رد می‌کردند ما نباید از رقابت انتخاباتی کنار می کشیدیم و باید صحنه را مدیریت می‌کردیم.
میرلوحی تصریح کرد: می‌خواهم به کسانی که آییه یاس می‌خوانند و از حرف‌های دبیر شواری نگهبان دچار یاس و ناامیدی می‌شوند بگویم، نباید مایوس شد  اگر شرایطی برای حضور کاندیدای مورد نظر ما در انتخابات فراهم بود  باید در انتخابات شرکت کرد، اگر این شرایط فراهم نبود  نباید مانند گذشته اشتباه کنیم و با کنار کشیدن از عرصه رقابت باعث شویم کشور به دست کسانی سپرده شود که مانند 8 سال گذشته ما را به عقب برگردانند.

افزودن نظر جدید