ضرغامی در رویای رسیدن به پاستور

جبهه يكتا كه پر قدرت خود را در عرصه سياسي اصولگرايان بروز داد و در همايش سراسري‌اش از دبيركل جامعه روحانيت دعوت به عمل آورد، پس از اعلام غيرقانوني بودن توسط وزارت كشور از حجم فعاليت‌هاي آشكار خود كاسته است.

به گزارش امید،سيدمحمدرضا ميرتاج‌الديني، معاون احمدي‌نژاد در دولت دهم در رابطه با اعلام موجوديت حزب يكتا و نقش خود در اين حزب گفت: با توجه به اينكه مجوزي براي اين حزب صادر نشده نمي‌توان نام آن را حزب گذاشت و بيشتر در قالب يك مجموعه سياسي عمل مي‌كند و اعضاي آن را دولت نهم و دهم تشكيل مي‌دهند.

وي با اشاره به اينكه عضويتي در اين حزب ندارد، گفت: من حتي عضو موسسين اين حزب هم نيستم و هيچگونه رابطه تشكيلاتي با اين حزب ندارم، بنابراين در رابطه با عملكرد اين حزب بايد با سخنگو يا دبير آنها صحبت كنيد.

وي همچنين اضافه كرد كه اين حزب علي‌القاعده اصولگراست و با اين تفكر به دنبال اهداف خود است.

نماينده اسبق مجلس شوراي اسلامي در رابطه با بازگشايي سفارت انگليس در بخش پاياني اظهارات خود در رابطه با اهداف و برنامه‌هاي خود راجع به انتخابات آتي بيان كرد: هدف ما اتحاد و انسجام بين طيف اصولگرايي در كل كشور است. اين انتخابات، انتخابات سرنوشت‌سازي است و توام با رقابت زياد خواهد بود چرا كه بعد از چند دوره كه اصولگرايان پيروز ميدان بودند جريان اصلاح‌طلب به دنبال اين هستند كه با قواي بيشتري مجلس را تصاحب كنند. ميرتاج‌الديني درباره دلايل پذيرش شكست در انتخابات ٩٢ توسط اصولگرايان گفت: اختلاف درون گروهي باعث اين اتفاق شد و اصلاحات را رقيب اصلي به حساب نياوردند و منجر به شكست اصولگرايان شد.

مشاور رييس سازمان صدا و سيما در حوزه امور مجلس در دوره ضرغامي در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا رييس سابق صدا و سيما در انتخابات مجلس شركت مي‌كند يا خير، اظهار داشت: آقاي ضرغامي براي انتخابات مجلس شركت نخواهد كرد ولي براي همگرايي و اتحاد بين اصولگرايان تلاش خواهند كرد. شايد آقاي ضرغامي نماينده‌اي باشد از طيف اصولگرايان در انتخابات رياست‌جمهوري آتي، چون چهره‌اي محبوب، فكور و سياسي در سطح بالا هستند.

افزودن نظر جدید