رمزگشایی از پرداختن  غیر متعارف صدا و سیما به مسکن مهر پردیس

مسکن مهر میراث نامبارکی است که از دولت محمود احمدی نژاد است به دولت روحانی رسیده است اما دولت تدبیر و امید در طول بیش از 3 سالی که از عمرش می گذرد تلاش کرد پروژه های مسکن مهر را به سرانجام برساند علی رغم تنگناهای شدید مالی و نیز عدم همکاری دیگر نهادها.به عنوال مثال در شهر جدید پرند تاکنون بیش از 60556 واحد مسکن مهر افتتاح شده است که بیشتر آن در دولت روحانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش امیدنامه به نقل از کانال خبری ایران تایمز، البته در مجموع در کل پروژه های مسکن مهر در سراسر کشور سهم  دولت روحانی بیش از 70  درصد بوده است .

مسکن مهر شهر پردیس هم از این قاعده مثتنی نبوده است .صدا و سیما در دولت روحانی که رویکردی منفی در اغلب برنامه های خود نسبت به دولت دارد با حساسیت ویژه ای به پروژه مسکن مهر شهر پردیس می پردازد .

 شنیده شده است حدود 5 هزار نفر از کارکنان صدا و سیما در پروژه مسکن مهر شهر پردیس ذی نفع هستند و به همین دلیل است که عمده گزارش های این رسانه در خصوص مسکن مهر اغلب مربوط به  شهر پردیس است این در حالی است که دولت یازدهم پروژه مسکن مهر پردیس را با 30 درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفت و این رقم در حال حاضر به 80 درصد رسیده است.
 

افزودن نظر جدید