ماموریت جدید صداوسیما: تبلیغ و چهره سازی برای انتخابات مجلس

صداوسیما این روزها دربخش های زنده خود چه خبری و یا غیر خبری از کسانی بعنوان مهمان و کارشناس دعوت می کند که بدلیل ویژگی نامربوط، نامتناسب و بعضا نادرست مدعوین، این ظن را بشدت در ذهن مخاطب شکل می دهد که هدف از این چهره سازی های صداوسیما چیست؟و با توجه به پیشینه این رسانه, چهره سازی برای رویداد در پیش یعنی انتخابات مجلس به ذهن متبادر می شود.

به گزارش امید،در برنامه « تیتر امشب » شبکه خبر با مجری گری خسروی برای تحلیل و تبیین بیانات مقام معظم رهبری در مورد خاورمیانه و سیاست های آمریکا در این منطقه، از فضائلی مدیرعامل سروش و عبدالرضا مصری نماینده مجلس بعنوان کارشناسان سیاست خارجی دعوت شده بود.
مصری درحالی به عنوان کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر دوشنبه شب حاضر شده بود که نه سابقه کار و نه قلمفرسایی و تدریس و آموزش در این حوزه را دارد و نه مدرک او در این رابطه است. او فارغ التحصیل زمین شناسی است.
مصری با سرنوشتی که برای اکثر نمایندگان مجلس ششم رقم زده شده به مجلس هفتم راه یافت. او پیش از نمایندگی مجلس، رییس کمیته امداد کرمانشاه بود .نمایندگی او در مجلس همزمان با روی کار آمدن دولت احمدی نژاد شد که موجب شد مصری این بار جایگزین پرویز کاظمی وزیر رفاه و تامین اجتماعی شود.
او سپس از وزارت به معاونت کمیته امدادکل کشور بازگشت و در انتخابات دوره نهم مجددا از حوزه کرمانشاه به مجلس راه یافت.
شایان ذکر است که دوران وزارت او با حاشیه های بسیار و البته مهمی روبرو بود: قطع بودجه بهزیستی به نفع کمیته امداد، استعفای دسته جمعی مدیران وزارت رفاه دراعتراض به او، راه انداز ی روزنامه رنگی خورشید بابودجه دولتی که شائبه های تبلیغات به نفع احمدی نژاد را در پی داشت، تشکیک در مدرک دکترای او ، و…
کسانی که چنین برنامه هایی را طراحی می کنند از کمترین شعور و دانش رسانه برخوردار نیستند که با دعوت از چنین کارشناسانی با چنین ویژگی هایی در وهله اول به شخص رهبر انقلاب ظلم می کنند که اینان تبیین گر بیانات ایشان می شوند.

افزودن نظر جدید