عارف: اصلاح‌طلبان همیشه حامی دولت بودند

رئیس فراکسیون امید درباره احتمال کاندیداتوری در انتخابات بعدی ریاست جمهوری گفت: "اجازه بدهید وارد این بحث نشویم زیرا مهمترین بحث فعال بودن در مجلس است."

به گزارش امیدنامه ،دکتر محمدرضا عارف در گفتگو با خبرنگار عصرایران در رابطه با برخی صحبت ها درباره اینکه بخشی از اصلاح طلبان قصد دارند وی را به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آینده مطرح کنند گفت: "فعلا نظری در این رابطه ندارم و اجازه بدهید وارد این بحث نشویم زیرا مهمترین بحث فعال بودن در مجلس و فعال شدن کمیسیون هاست و پرداختن به مطالبات مردم است".

وی افزود: "ما برنامه 128 بندی را به عنوان میثاق با مردم در فراکسیون امید تدوین شده و به عنوان اولویت خود قرار داده ایم و پرداختن به آن را در حال حاضر مهمترین موضوع می دانیم".

عارف در پاسخ به این سوال که اگر اصلاح طلبان این تقاضای کاندیداتوری را داشته باشند آیا او می پذیرد یا ترجیح می دهد دوره 4 ساله نمایندگی اش را به پایان ببرد گفت: "من فقط می توانم بگویم که در حال حاضر اولویت اصلی ام مجلس و امور نمایندگی است".

همچنین عارف در گفت و گویی دیگر با خبرآنلاين درباره پروژه عبور از روحاني كه ازسوي برخي تندروها مطرح مي شود،‌ اظهار كرد: اصلاح‌طلب‌ها هميشه حامي دولت بوده اند و از سال 92 تاكنون از دولت آقاي روحاني حمايت كرده اند.

وي درباره اينكه آيا اين حمايت براي انتخابات سال 96 نيز ادامه مي يابد، گفت: جریان اصلاحات تصميم مي‌گيرد و اعلام مي‌كند. اما تا جايي كه من اطلاع دارم هنوز هيچيك از جريانات سياسي اصلاح طلب دراين باره موضع‌گيري نكرده‌اند.

عارف در پاسخ به اين سوال كه شخص او موافق كانديداتوري روحاني است يا خير،‌ اظهارنظري نكرد و به اين جمله بسنده كرد: فعلا من چيزي نمي گويم.

دیدگاه‌ها

روحانی یک فرصت طلب بیشترنیست

افزودن نظر جدید